2016. április 8., péntek

Bemutatkozó

Sziasztok!
Kovács Alexandra vagyok, de nyugodtan szólítsatok Szandrának, mert utálom a teljes nevem. Amit tudni kell rólam, hogy a 13. életkoromba léptem tavaly ősszel. Amivel megkezdődött az őrület az életemben. A születésnapom óta nagyon sok minden történt...komolyabban érdeklődni kezdtem egy nálam egy évvel idősebb fiú után/Noel/, aki miatt az elmúlt félévben elég sok marhaságot csináltam... De szerencsére vannak az ő osztályába járó barátnőim, akik segítenek a közelebb kerülésben kisebb-nagyobb sikerrel.
 Kiskorom óta szeretem a lovakat, sajnos hozzájuk nem sikerült közel kerülnöm, mert először a szüleim nem akarták engedni, majd amikor megengedték...visszavonták...de már megszoktam...ha valami elé szabad út nyílik azt valami mindig elcseszi... Bár a múlt nyáron sikerült teljesen véletlenül lovak között nyaralnom a Balatonon. És a lovakkal való ismeretségem során új ismerősöket szereznem. A barátnőmmel Julcsival a mai napig beszélek, és a minden jól megy idén nyáron is találkozunk!
 A családommal vannak nehézségek, ám a szüleimmel általában ki szoktam jönni, de ha tesómmal kerülünk össze...akkor kitör a veszekedés...hisz nem tudja be fogni a száját egyetlen másodpercre sem...sokszor csak az segít, ha fülemre veszem a fejhallgatóm és zenét hallgatok kizárva őt az életemből.
 A blogom saját kitalált történetemről szól, melyben a főszereplő lány egy bentlakásos iskolába jár, ahol 1 barátja van csak, és vele az elején nem is törődik. De ez változhat.
 Jó szórakozást, és izgalmakat!
 Hát én úgy gondolom ennyi elég bemutatkozni...ha valaki valamit szeretne megtudni rólam, nyugodtan írhat.
                             
                                                                                 Szandra ;)

4 megjegyzés: